Måste hinna ut

Tjenixen,
Sitter och slappar framför tvn, men ska ta mig ut ur huset nu tänkte jag. Vill passa på att gå ut när det inte regnar!! Isen som tänkte nästan hela sjön i fredags när vi kom hit är helt och hållet borta idag- två dagar senare??!! :O Så vi snackade om att ta en tur med båten :)
Igår åkte jag och Jonas till Canyon, ett naturreservat där vi klättrade och höll på. Berättar mer ikväll med bilder och sånt. PÅ kvällen tog jag mig en springtur, dock en kort sådan. Hade nämligen aaaalldelles för mycket kläder på mig så de vart inte sådär toppenkul. Men skönt att man kom ut en sväng ändå!
Men nu drar jag ut som jag sa! Have a good day :)
Lite av vad jag fick göra igår i Canyon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0