Mösspåtagning

Det är så härligt att studenten närmar sig med STORA steg! Igår hade vi mösspåtagning som sagt, tyvärr missade jag samlingen med klassen innan för att det tog så lång tid med naglarna (visste inte att de skulle ta så lång tid) Men jag mötte upp allihopa vid järnvägsparken och resten av treorna. Så himla skön känsla och alla var så glada. Efter vi hade vart där drog ett gäng hem till Siri och hos henne vart vi kvar hela kvällen! :) Vi spelade kubb, år och drack, snackade osv! Supertrevligt vare! Sen vart det utgång på det, och hem vid 3 inatt med ömma fötter som bara den. Min bara min underbara pojkvän bar mig till och från på vägen hem! Love you!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0