På banan igen, typ

Filmrecensionen är typ klarare än klarast. Ska kanske finslipa den lite tomorrow. Jag ska ta och börja på engelskan nu hade jag tänkt. Först ska jag hänga tvätt! Skojjjj! nödvändigt faktiskt :)
Jag har fått tid att fixa naglarna på fredag morgon! Så glad för det och det är så BRA pris med :D :D En bil är fixad till balen, så nu slipper jag åka hoj, eller för att vara mer exakt så slipper jag guppa fram på pakethållaren bakom Jonas på gamla bettan som jag gör var dag här i nörrland, alternativt strutta fram på 15 centimeters klackar genom halva stan för att slutligen komma fram till stadshuset öm och dan ;) Nejdå så illa hade de inte vart, men det känns kanon iaf haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0