Pirr i magen


Jag undrar vad det är? Är det att sommaren snart är här? Är det solen? Är det för att skolan snart är slut och studenten stundar? Är det att allt känns bra mellan oss nu? Eller är det bara så att allt detta i en röra gjort att jag blivit som nykär? Jag vet inte men det är så härligt! Jag går runt och ler (trots skolhets nu på slutet). Min fina pojkvän gör mig hel! Det är så härligt med någon som bryr sig om en, som märker om det är något, som ställetr upp om man behöver hjälp, som faktiskt vill lyssna när man har något (egentligen meningslöst) att berätta.

Kärleken ger så mycket, den ger allt! Så var rädd om allt och alla som du känner kärlek till, inte behöver det vara en pojkvän/flickvän! Lika viktigt är det med vänner/mamma/pappa/syskon/kusiner ja vilka det nu kan vara. Så behandla andra som du själv vill bli behandlad. (Klyschigt men så sant!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0