sometimes it sucks

Gick från matten för en liten stund sen. Alltså det är het sinnes vad svårt det är. Hur ska det gå på nationella?! Buhu. Måste göra klart alla skriftliga arbeten så fort som möjligt så jag kan koncentrera mig på matten. Hål till tolv och till dess så ska jag göra engelska, så kan jag bocka av de med. Sen blir det att gå hem vid ett och skriva projektet och packa till imorn. Because tomorrow I going to STTTOCKHOLM! Gött!


Juste, imorse när jag gjorde mig iordning så tittade jag aldrig ut på vädret. Så tog ett par tunnstrumpbyxor, våriga och sköna kläder m a o. Så kom jag ut med cykeln och så var det snöstorm typ???!! What tänkte jag, och höll på att vända för att gå in och byta om, men tror ni jag hann de? Nä, jag var som vanligt ute i sista sekund, så de var bara sätta sig på cykeln och trampa utav helsike! Väl framme i skolan var håret blött och stog åt sitt håll och benen kalla och blöta haha. Varför denna otur varje morgon nu för tiden?

Jaja, nu ska jag ta tag i mitt liiiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0