Tisdag

Igår var en dålig dag. Den här dagen är faktiskt lite bättre, eller faktiskt ganska så mycket bättre. Har gått runt och pratat med lite lärare och samlat åt mig lite "mycket väl godkända" betyg, så det gjorde faktiskt min dag, trots att det gick fasansfullt dåligt på matteprovet imorse. Hoppas jag har gud på min sida den här gången ;) och att jag slipper hasa mig tillbaka till skolbänken på måndag och göra ett slutgiltigt test. Det håller vi verkligen tummarna för att jag slipper. Men som sagt har jag mycket annat att vara stolt över och det känns riktigt kul må jag säga!

Idag ska jag skriva en analys på engelska och svenska, alltså 2 stycken. Håller på med en filmananlys nu om "Den bästa av mödrar" riktigt sorglig film, fattar inte varför vi skulle se den? Men så äre iaf ;) Sen står det "sola" på schemat, får se om man hinner med det en sväng senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0