underbart

Kan nästan inte fatta, mitt projekt är färdigskrivet. I morse hade jag en klump i magen för vad som skulle göras. Nu känns det faktiskt lite bättre. Är så stolt över mig själv, och min envishet. Jag har ju praktiskt taget suttit med det här hela dagen fram tills nu. Har ätit en portion havregrynsgröt och en banan nyss, det blev min middag idag. Inte så skrytsam, nej nej, men ibland finns inte tiden bara! Gott vare iaf, nu ska jag sova snart, är dödstrött i skallen haha!
Imorgon är jag ledig från skolan så då ska jag ägna förmiddagen åt att packa, planet går vid ett mot Estocolmo! :D wiiee!
Nu ska jag gå och pussa på min "kroppslösa??" pojkvän! Gonatt allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ha, vilken skön bild!

Ha en underbar fredag nu!



xxx

2010-05-14 @ 06:02:25
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0