Sånt som man gillar



Jag och Jonas tog en mysig skotertur på fredagskvällen!



Twins :)



Tog en paus och lämnade skotrarna på leden!



:)

På lördagen tog vi oss ut allihopa!


Yey kvinnor kan! ;)


Söta kussarna!

På söndagen var vi ute vid halv nio på morgonen, med klockrent väder!


Vi tog skotrarna upp på ett berg...


Ett ganska brant sådant! Men vacker utsikt iallafall...trots min förfärliga höjdrädsla!


Vi åkte stjärtlapp nerför branten, det var hemskt läskigt! Men att åka ihop var mer kuligt! Tyvärr ingen bild på vårt tåg!


Man landade eller stannade på många olika konstiga sätt, sen var de bara att vända upp...!


Det var en lång och jobbigt vandring

Sen åkte vi och grillade, här är min fina!


Och så fina jag såklart ;) el naturale med fräknar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0