Right now

Sitter nu med mjukisbyxorna på. Åt middag för en stund sen. Uppkrupen i sängen försöker jag desperat nöta in allt viktigt tills imorgon. Min fina åkte för en stund sen, tomt och tråkigt här hemma nu. Men kanske nödvändigt för mig så jag gör det jag ska...! dock sitter jag ju här nu men jag behövde en paus från papprerna med filosoferna! Fick nog.

Jag älskar solen måste jag bara tillägga. Hoppas på finfint väder i stockholm till nästa vecka! Då ska jag nämligen ut och fixa en hel del:
  • Studentklänning
  • Skor till balen och studenten
  • Löshår
  • Smycken/väska/sjal till balen, får se vad det blir
  • Åka med jonas och köpa skjorta och slips och skor
  • Vara ute med mina fina systrar
  • FIKA med mina fina vänner
  • och övningsköra med pappsen!!
En hel del alltså och säkert lite till. Kanoners kommer det bli, jag längtar!

Men innan flyget går till stockholm ska jag hinna med:
  • Filosofi-prov
  • Engelska nationella hör/läs
  • Psykologi-arbere
  • Filosofi-arbete
Så nu är det bara fortsätta hära! Hejdå!

Snart är det sommar!

Ps. Jag vill ha en hund! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0