varför vara pessimist när man kan vara optimist?

Nu börjar jag få nog av filosofin alltså. Meningslöst ämne enligt min mening! Varför är det ens bra att läsa? Eller varför måste alla på samhälls läsa det? De borde man få välja själv. Jag älskar att filosofera för mig själv om allt onödigt som jag kommer på men jag älskar f*n inte att filosofera på beställning. Det bara går inte. Kanske är jag extra less för att jag valt en j*vla pessimist till filosof att jobba med? Blä Blä Blä! Varför framställa livet som meningslöst? Finns massa att fundera på när det gäller det men aaaaaaaah man blir ju inte direkt munter.

Men, antar att jag måste fortsätta trots min f r u s t r a t i o n! Kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0