What a joke

Hahah nej det är inte kul egentligen. Fan. Hade svenska i 30 min. Sen skulle vi fått slutat. Men nu är det så att min läarer har bestämt att en tjej ska hålla sitt nationella tal i svenska klockan 15.00 för att hon inte kunde komma på svenskan. Okej Milla om du läser detta så ska du absolut inte tro att jag är sur på nått sett. :P Men känns bara kul att ha hål i 2 timmar för att ha lektion sen i 5 minuter. För vi får sluta när talet är gjort. Och talet är, just 5 min! Jaja de är bara skratta åt eländet, och göra bort lite onödigt skit som änå måste tas tag i någon gång! Så nu kör vi!



Kommentarer
Postat av: milla

ja, surt det var för er asså!! men jag försökte ju snabba mig med talet så alla skulle få gå hem..;)

2010-05-12 @ 11:05:52
Postat av: elli

haha nej men ingen fara, fick mycket gjort på hålet så det gick bra ;)

2010-05-13 @ 09:34:38
URL: http://mariaellinores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0