when love takes over

Alltså jag fattar inte hur tiden kan gå så fort, det är redan söndag!!! Imorn åker jag till Kiruna igen! För sista köret innan studenten! Igen, jag fattar inte hur tiden går så fort?!

Dagaran här nere har bara runnit iväg, har träffat mammsen och pappsen, syrrorna, faster och nya hunden!, och mormor och morfar en sväng och några av mina fina vänner! :) Det har blivit en hel del shopping, god mat, utgång igår och myys! Sist men inte minst så har jag även övningskört! ! Det är grejer det! Har vart kanondagar här nere, har ju fått känna på sommaren med, med värmen och det fina vädret!

Duktig som jag är fick jag med mig kameraladdaren från kiruna men inte kameran, så det har inte blivit mycket bilder tagna, men igår när vi gick ut så! :) Började kvällen hemma hos Jossan med middah och fix, sen vart det efterrätt och sen vidare in till stan. Vi hamnade på grodan, inte världsbästa stället, men kul hade vi ändå! Hann träffa Hildapilda en sväng med, kuuul! Tre-bussen hem och i säng vid fyra. Idag har jag bara vart hemma, är med syrran nu och vi målar STORA teckningar med målarfärg just nu! haha

igår:
Vår goda efterrrätt!

Jag och dem här snyggingarna slog klackarna i taket :D

Vi posade i tunnelbanan :D ...eller nått?!

Min fina fina ven!

Jag och Jossan på Grodan


Kommentarer
Postat av: tesassasan

yääääääh! puss påre!!

2010-05-17 @ 15:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0